هزینه تعمیر باتری تبلت

هزینه تعمیر باتری تبلت

هزینه تعمیر باتری تبلت

تامین کننده انرژی مورد نیاز برای عملکرد بهتر دستگاه تبلت، باتری است. به همین خاطر باید در نگهداری آن کلیه نکات ایمنی را رعایت کنید تا متحمل هزینه تعمیر باتری تبلت نشوید. اما امکان دارد به هر دلیلی مانند نوسانات برق، نفوذ رطوبت یا ضربه خوردن، آسیب دیده و شما مجبور به تعمیر و یا تعویض آن شوید.

البته لازم به ذکر است که به طور کلی هر باتری بالخص باتری دستگاه های هوشمند مانند تبلت و گوشی موبایل، هر کدام دارای مدت زمان مشخصی برای طول عمر مفید می باشند. پس امکان دارد که پس از مدتی فرسوده شده و قدرت و کارایی اولیه خود را از دست بدهند.

البته باد کردن باتری تبلت، می تواند از دیگر عواملی باشد که شما محبور به صرف هزینه تعمیر باتری تبلت شوید. لازم به ذکر است که باد کردن باتری دستگاه تبلت خیلی خطرناک بوده و باید هر چه زود تر، جهت تعویض آن اقدام نمایید.

هزینه تعمیر باتری تبلت
همه چیز درباره هزینه تعمیر باتری تبلت

باتری دستگاه تبلت، با سایر اجزای تبلت در ارتباط بوده و آسیب دیدن آن می تواند منجر به خرابی دیگر بخش های آن شود. به همین خاطر با بروز هر گونه مشکل برای باتری دستگاه تبلت و برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سایر قطعات، باید جهت تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمایید.

البته توجه کنید در صورتی باتری تبلت شما نیاز به تعویض داشت، از باتری اورجینال و اصل استفاده کنید تا به سایر اجزای داخلی دستگاه تبلت شما آسیبی وارد نشود.

چه زمان به تعمیر باتری تبلت نیاز است؟

در تمام مدت زمانی که از دستگاه تبلت استفاده می کنیم، باتری آن در حال کار کردن است. در واقع این بدین معنا است‌ که باتری فشار کاری بالایی را متحمل می شود. به همین خاطر به مرور زمان به فرسودگی دچار شده و کیفیت کاری اولیه خود را از دست می دهد. اما بهترین زمان برای تعمیر و یا تعویض باتری تبلت چه زمانی است؟

شما باید به نشانه های خرابی باتری دستگاه تبلت توجه کنید. به طور مثال اگر دیدید باتری دستگاه تبلت شما به سرعت شارژ خالی می کند و یا مدام هنگ می کند، باید هر چه زود تر جهت تعمیر و یا تعویض باتری دستگاه تبلت اقدام نمایید.

امکان دارد که هنوز باتری تبلت شما از شارژ خالی نشده باشد و بی دلیل و ناگهانی خاموش شود. البته از دیگر علائم و نشانه های خرابی باتری دستگاه تبلت می توانیم به تغییر حجم باتری و یا باد کردن آن، خوردگی باتری، چرخش سریع و راحت باتری، گرم و داغ شدن باتری و یا بدنه دستگاه تبلت، ری استارت شدن های خود به خود، به هم خوردگی ساعت و تاریخ بی دلیل، جزو مواردی است که با رویت آن ها باید برای تعمیر و تعویض باتری دستگاه تبلت اقدام کنید.

هزینه تعمیر باتری تبلت
هزینه تعمیر باتری تبلت و تعویض آن

مراحل تعویض باتری تبلت

اگر صرف کردن هزینه تعمیر باتری تبلت برای شما بالا است، می توانید با طی نمودن مراحل زیر، خودتان آن را تعمیر و تعویض کنید. اما توجه کنید در صورتی که در آن مهارت و تخصص کافی را نداشته باشید، امکان دارد به سایر اجزای داخلی دستگاه تبلت آسیب وارد کنید و این مسئله می تواند برای شما هزینه های بیش تری را در پی داشته باشد.

  1. آزاد کردن خشاب سیم کارت برای تبلت هایی که دارای سیم کارت هستند.
  2. گرم نمودن قاب پشتی تبلت
  3. نصب ساکشن کاپ بر روی درب پشت تبلت
  4. کشیدن ساکشن کاپ
  5. وارد نمودن پیک به قسمت لبه زیرین قاب
  6. شل نمودن لبه های درب دستگاه تبلت
  7. جدا نمودن درب پشتی دستگاه تبلت
  8. باز کردن کلیه پیچ های نگهدارنده فریم میانی
  9. جدا کردن لبه زیرین فریم میانی
  10. باز نمودن کانکتور باتری دستگاه تبلت
  11. بلند کردن باتری از محل قرار گیری
  12. جدا کردن و تعویض باتری دستگاه تبلت
  13. بستن دستگاه تبلت و بخش های جدا شده که در مراحل قبل نام برده شد

برای تعمیر و تعویض باتری دستگاه تبلت، محلی معتبر را انتخاب کنید

توجه کنید که تعمیر و تعویض باتری دستگاه تبلت، امری تخصصی است. امکان دارد که به تنهایی از پس آن برنیایید و متحمل هزینه تعمیرات سایر قطعات دستگاه تبلت شوید. پس بهتر است هزینه تعمیر باتری تبلت را بپردازید تا مجبور به تعمیر سایر قطعات آن نشوید!

به همین خاطر باید برای تعمیر و تعویض آن، به مرکزی معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. ما به شما سان سل را پیشنهاد می دهیم. این مرکز با داشتن متخصصینی در زمینه تعمیر و تعویض قطعات گوشی موبایل و دستگاه تبلت، می توانند بدون هیچ آسیبی در کم ترین زمان ممکن باتری دستگاه تبلت شما را تعمیر و یا تعویض کنند.

هزینه تعمیر باتری تبلت
هزینه تعمیر باتری تبلت چقدر است؟

در نظر بگیرید باید برای عملکرد بهتر دستگاه تبلت خود، از باتری اصل و اورجینال استفاده کنید. در غیر این صورت پس از مدتی، سایر قطعات داخلی دستگاه تبلت شما نیز داچر آسیب و خرابی می شوند.

متخصصین سان سل، با دریافت حداقل هزینه تعمیر باتری تبلت، باتری اصل و اورجینال را برای دستگاه تبلت شما در نظر می گیرند تا شما با اطمینان خاطر کامل بتوانید از دستگاه تبلت خود استفاده نمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *