کابل شارژر موبایل چراغ دار

کابل شارژر موبایل چراغ دار

کابل شارژر موبایل چراغ دار

کابل های شارژر انواع مختلفی دارند که کابل شارژر موبایل چراغ دار، یکی از آن ها است. این کابل شارژر، با داشتن سوکت های مختلف برای انواع گوشی های اندروید و آیفون مناسب است. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، به شما پیشنهاد می دهیم حتما با مشاوران و متخصصین سان سل مشورت نمایید.

کابل شارژر مناسب گوشی خود را تهیه کنید

توجه کنید که باتری گوشی موبایل، یکی از اصلی ترین اجزای داخلی گوشی موبایل به شمار می آید که باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. در غیر این صورت باتری موبایل شما آسیب دیده و باید متحمل هزینه های تعمیر و تعویض آن شوید.

کابل شارژر موبایل چراغ دار
خرید کابل شارژر موبایل چراغ دار

با ورود انواع کابل های شارژر، تحولی عظیم در شارژ نمودن گوشی های موبایل ایجاد شد. این محصول در برند های مختلف و همین طور در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید گشتی در بازار بزنید و تنوع مدل و طرح را در کابل شارژر مشاهده نمایید.

کابل شارژر موبایل چراغ دار، با داشتن ردیفی از چراغ های ال ای دی، می تواند در زمان شارژ گوشی موبایل شما، ظاهری جذاب را ایجاد نماید.

چرا باید کابل شارژر مناسب را تهیه کنیم؟

باتری موبایل، همان طور که پیش تر گفتیم، یکی از اصلی ترین اجزای داخلی گوشی موبایل بوده و سلامت آن بسیار حائز اهمیت است.

اگر باتری موبایل، به هر دلیلی آسیب ببیند، به طور کل، عملکرد گوشی موبایل را دچار اختلال کرده و امکان دارد که حتی به دیگر اجزای داخلی گوشی موبایل نیز آسیب وارد شود.

ما توصیه می کنیم که تحت هر شرایطی، از کابل و شارژر اصلی و اورجینال گوشی موبایل خود استفاده نمایید، اما در هر صورت اگر کابل و شارژر شما آسیب دیده است و مجبور هستید به سراغ محصولات دیگر بروید، حتما نکات ایمنی را در نظر بگیرید.

به طور مثال، حتما از کابل و شارژر برند اصلی و همین طور متناسب با باتری گوشی خود تهیه کنید تا از وارد شدن هر گونه آسیبی به باتریم وبایل خود جلوگیری نمایید. عدم تهیه کابل و شارژر نامناسب، می تواند سلامت باتری را به خطر بی اندازد.

کابل شارژر موبایل چراغ دار
معرفی کابل شارژر موبایل چراغ دار

مشخصات کابل شارژر موبایل چراغ دار

کابل شارژر موبایل چراغ دار، در طول 100 سانتی متر (یک متر) موجود می باشد. این کابل شارژر، دارای 55 چراغ نورانی در رنگ های متنوع است که در فواصل معینی (1.8 سانتی متر) از یکدیگر قرار گرفته اند.

در ساخت این کابل شارژر، از فلز مس برای سیم های رابط و همین طور سر سوکت ها استفاده شده است‌ که اتصال را بهتر و سریع تر می کند.

سطح رویی تخت کابل، برای جلوگیری از قطع شدن سر سوکت ها و همین طور گره خوردن، از پلاستیک مرغوب استفاده شده است. ضمن این که این کابل شارژر، مقاومت بالایی در برابر کشیدگی دارد.

کابل شارژر موبایل چراغ دار، دارای قابلیت شارژ سریع (Fast charge) بوده و می تواند در کم ترین زمان ممکن باتری موبایل شما را شارژ نماید.

توجه کنید که سر سوکت کابل با سوکت گوشی موبایل شما، هم خوانی داشته باشد تا بتوانید استفاده مناسبی از این کابل داشته باشید.

هم چنین شما می توانید با تهیه کابل شارژر موبایل چراغ دار، به راحتی دیتا را به لب تاب و یا سیستم خود انتقال دهید.

کابل شارژر موبایل چراغ دار
معرفی کابل شارژر موبایل چراغ دار

در زمان خرید کابل شارژر موبایل چراغ دار به نکات زیر توجه کنید

اگر قصد خرید این کابل شارژر را دارید، در نظر بگیرید که به سراغ نوع اصلی آن بروید و از خرید محصولات فیک خودداری کنید.

همین طور توجه کنید که سر سوکت کابل شارژر با گوشی شما هم خوانی داشته باشد. در غیر این صورت نمی توانید از آن استفاده نمایید.

به دنبال کابلی باشید که برای باتری موبایل شما نیز مناسب باشد و مقدار انرژی باتری شما را تامین نماید. در غیر این صورت امکان دارد که به سلامت باتری موبایل شما آسیب وارد شود و شما متحمل هزینه های تعمیر و تعویض باتری شوید.

از فروشگاهی معتبر خریداری کنید تا در صورتی که با باتری شما هماهنگی های لازم را نداشت، بتوانید آن را با نوعی مناسب تعویض نمایید.

کابل شارژر موبایل چراغ دار
راهنمای خرید کابل شارژر موبایل چراغ دار

به طول کابل شارژر توجه کنید. امکان دارد که کار با کابل های کوتاه، برای شما خسته کننده و آزار دهنده باشد، حتما طول کابل مناسبی را انتخاب کنید. نه به قدری بلند باشد که برای شما دست و پا گیر شود و نه به قدر کوتاه که استفاده از گوشی موبایل را برای شما سخت نماید.

در صورتی که عادت دارید‌ در زمان شارژ شدن گوشی موبایل، با تلفن همراه خود کار کنید، حتما نوعی از کابل شارژر را انتخاب کنید که زاویه سوکت آن 90 درجه باشد. در این صورت می توانید به راحتی گوشی موبایل خود را در دست بگیرید و با آن کار کنید.

البته لازم به ذکر است که برای طول عمر بیش تر باتری موبایل، بهتر است در زمان اتصال گوشی به شارژر، از آن استفاده نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *