کابل شارژ قطع کن دار

کابل شارژ قطع کن دار

کابل شارژ قطع کن دار

کابل شارژ قطع کن دار، دارای فناوری ای است که پس از اتمام شارژ باتری، به طور اتومات، جریان برق را قطع می کند. این فناوری باعث می شود تا طول عمر باتری افزایش یافته و ما دیر تر متحمل هزینه های تعمیر و تعویض باتری موبایل شویم. با ما همراه باشید تا با این فناوری بیش تر آشنا شوید.

باتری موبایل، قسمتی از ساختار گوشی موبایل است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. در غیر این صورت می تواند عملکرد گوشی را دچار مشکل کرده و شما مجبور به تعمیر و یا تعویض آن خواهید بود. به همین خاطر باید در انتخاب کابل و شارژر دقت کنید تا باتری موبایل شما دچار مشکل نشود.

کابل های شارژر هر روزه پیشرفت کرده و به روز تر می شوند. قابلیت های آن ها افزایش یافته و به شکلی ساخته می شوند که کم تر به باتری موبایل آسیب بزنند. به همین خاطر شما می توانید مناسب ترین کابل و شارژر را برای گوشی موبایل خود تهیه کنید. ضمن این که در بین برند های مختلف و مدل های متعددی که در بازر است، حق انتخاب زیادی دارید.

کابل شارژ قطع کن دار
کابل شارژ قطع کن دار چیست؟

کابل شارژ قطع کن دار چیست؟

در مواقعی که گوشی شما بیش از حد ممکن به شارژر متصل باشد، می تواند باتری را دچار مشکل کند و این مسئله باعث می شود که باتری کیفیت خود را از دست بدهد. اما برند های مختلفی اقدام به طراحی و تولید کابل شارژ قطع کن دار کرده اند. این محصول این قابلیت را دارد تا پس از اتمام شارژ باتری، به صورت خودکار جریان برق را قطع کند و باتری دیگر انرژی برق را برای شارژ شدن دریافت نکند. این کابل می تواند سلامت باتری موبایل شما را در زمان شارژ تضمین نماید.

این نوع از کابل ها، قابلیت فست شارژ (Fast charge) نیز دارند. اما توجه کنید اگر می خواهید از قابلیت فست شارژ این کابل ها استفاده کنید، باتری موبایل شما هم باید دارای این فناوری باشد.

سوکت های طراحی شده برای این نوع از کابل شارژر ها، از کیفیت قابل توجهی برخوردار است. ضمن این که بر روی این سوکت، چراغی ال ای دی تعبیه شده است که با سه رنگ، می تواند فول شارژ شدن باتری موبایل، شارژ معمولی و فست شارژ را به شما نمایش دهد. شما می توانید با استفاده از این نوع کابل ها، از حالت شارژ گوشی موبایل خود مطلع شوید.

کابل شارژ قطع کن دار
مشخصات کابل شارژ قطع کن دار

یکی از معضلاتی که در زمان استفاده از کابل شارژر داریم که به مرور زمان به وجود می آید، قطعی سیم های داخلی کابل می باشد. هم چنین ما با گذشت زمان شاهد خواهیم بود که کابل مدام گره می خورد و همین مسئله باعث دردسر مامی شود. به همین خاطر جنس بدنه کابل شارژ قطع کن دار، از الیاف در هم تنیده شده ساخته شده است که علاوه بر زیبایی، مانع از گره خوردن و به هم پیچیدن آن می شود. البته لازم به ذکر است که این مسئله، از قطعی سیم های داخلی کابل نیز جلوگیری می کند. پس می توانید با خیالی آسوده از قطعی و گره خوردن کابل، این محصول را برای خود تهیه کنید.

کابل شارژ قطع کن دار برای چه سوکت شارژری مناسب است؟

امروزه اکثر گوشی های هوشمند، دارای پورت شارژ تایپ سی (Type C) می باشند. گوشی های نسل جدید همگی از این فناوری بهره برده اند. به همین خاطر کابل شارژ قطع کن دار، برای گوشی های موبایلی که پورت شارژ آن ها تایپ سی می باشد، مناسب است. ضمن این که توجه کنید اگر می خواهید از قابلیت ثست شارژ استفاده کنید، حتما در نظر داشته باشید که باید گوشی شما هم این قابلیت را داشته باشد.

کابل شارژ قطع کن دار
خرید کابل شارژ قطع کن دار

چرا کابل شارژ قطع کن دار خریداری کنیم؟

زمانی که کابل شارژر آسیب می بیند، برای شارژ نمودن باتری، ما دچار مشکل می شویم. همین طور خرید یک کابل و شارژر که از کیفیت بالایی برخوردار باشد کاری دشوار است و انتخاب میان چند صد محصول متنوع با قیمت های متفاوت کاری سخت است.

اما خرید یک کابل که از کیفیت بالایی برخوردار است، علاوه بر تضمین سلامتی باتری موبایل، می تواند آن را شارژ نماید. همین طور باعث بهبود عملکرد گوشی موبایل می شود که قطعا ما در زمان استفاده از گوشی موبایل لذت خواهیم برد.

کابل شارژ های قطع کن دار، می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند. چرا که علاوه بر داشتن فناوری قطع خوردکار جریان برق به صورت خودکار، کیفیت بالایی داشته‌ و در صورتی که از آن ها به درستی نگهداری کنیم، می توانند عمر مفید طولانی ای داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که این محصول را برند های مختلفی تولید کرده اند، پس ممکن است که کیفیت هر برند با دیگری متفاوت باشد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می دهیم قبل از خرید حتما با مشاوران سان سل مشورت نمایید تا مناسب ترین کالا را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.

کابل شارژ قطع کن دار
مشخصات و معرفی کابل شارژ قطع کن دار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *