کابل و شارژر اصلی آیفون

کابل و شارژر اصلی آیفون

چگونه کابل و شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم؟

آیفون همیشه به کاربران خود می گوید که حتما از کابل و شارژر و همین طور لوازم جانبی اصل آیفون استفاده کنید. اما امکان دارد که کابل و شارژر اصلی آیفون، دچار آسیب شود و شما مجبور شوید که کابل و شارژر دیگری را تهیه کنید.

اما امروزه برند های متفرقه زیادی اقدام به تولید کابل و شارژر آیفون کرده اند که شما باید برای تشخیص کابل و شارژر اصلی آیفون از فیک اطلاعاتی داشته باشید که سان سل تصمیم دارد در این زمینه شما را راهنمایی کند. همین طور می توانید با متخصصین این مرکز تماس گرفته و از آن ها کسب اطلاعات کنید.

کابل و شارژر اصلی آیفون
مشخصه های کابل و شارژر اصلی آیفون

نحوه تشخیص کابل و شارژر اصلی آیفون از فیک

در مرحله اول حتما از مراکز معتبر خرید کنید. شما می توانید در این باره با متخصصین سان سل مشورت کنید. همین طور در زمان خرید حتما به بسته بندی محصول توجه کنید. چرا که محصولات تایید شده توسط‌ اپل، همگی دارای نشان MFi هستند.

کابل شارژری که اپل تولید نموده است، دارای نوشته ای تحت عنوان ” Designed by Apple in California” می باشد. شما پس از رویت این نوشته باید به دنبال نوشته دیگری تحت عنوان “Assembled in China” ،”Assembled in Vietnam” و یا “Indústria Brasileira” باشید. این نوشته ها 18 سانتی متر بالا تر از قسمت‌ کانکتور یو اس بی درج شده اند. در صورتی که نوشته های مذکور را به همراه شماره سریال 12 رقمی مشاهده کردید، می توانید از اصل بودن آن اصمینان خاطر کسب کنید.

کابل و شارژر اصلی آیفون
تشخیص کابل و شارژر اصلی آیفون

نحوه تشخیص کانکتور های یو اس بی خیلی ساده است. شما می توانید کیفیت کانکتور ها را مورد بررسی قرار دهید کانکتوری که اصل باشد، ظاهری براق و کاملا یکدست‌ طلایی رنگ دارد. هم چنین جنس آن معمولا از طلا و یا نقره می باشد در صورتی که کانکتور های فیک و یا تقلبی، ناصاف و از جنس فلز نامرغوب ساخته شده است.

صفحه ورودی سیم شارژر اصلی آیفون به رنگ خاکستری متالیک است در صورتی که در نمونه های فیک، به رنگ سیاه و یا سفید می باشد.

کابل و شارژر اصلی آیفون
معرفی کابل و شارژر اصلی آیفون

قسمت اتصالات یو اس بی کابل اصلی، فواصل استاندارد و مشخص و همین طور ذوزنقه شکل را مشاهده خواهید کرد. در صورتی که در نمونه های فیک، شما بین اتصالات فاصله ای کم مشاهده می کنید.

کابل و شارژر اصلی آیفون
نحوه تشخیص کابل و شارژر اصلی آیفون

شما برای تشخیص آداپتور اصلی آیفون از فیک نیز، باید نوشته هایی که پیش تر گفتیم را مشاهده کنید. در صورتی که غلط املایی داخل آن دیدید و یا عین نوشته ها درج نشده بود، شک نکنید که محصولی که انتخاب کرده اید فیک است.

به قیمت محصول توجه کنید. چرا که قیمت ارزان، بدین معنی نیست‌ که از کیفیت مناسب برخوردار است. در نظر داشته باشید که ارزان بودن هر محصول، به منظور اصل بودن نیست. در واقع فیک بوده و کاملا از متریال نامرغوب در ساخت و تولید آن استفاده شده است.

معمولا کابل و شارژر های ارزان، تقلبی و فیک هستند. پیشنهاد می دهیم که اگر می خواهید کابل و شارژر اصلی آیفون را تهیه کنید، چندان به قیمت آن توجه نکنید تا بتوانید از کالایی مرغوب و اصل استفاده نمایید.

در صورت عدم استفاده از کابل و شارژر اصلی آیفون چه مشکلاتی به وجود می آید؟

عدم استفاده از کابل و شارژر اصلی آیفون امکان دارد به هر وسیله ای که به تکنولوژی وابسته است، آسیب برساند. اگر گوشی آیفون و یا آیپد دارید، باید بدانید‌ که حتما باید از کابل و شارژر اصلی استفاده کنید. در غیر این صورت امکان دارد که دستگاه ios شما آسیب ببیند. هم چنین ممکن است قسمت کانکتور کابل شارژر تقلبی بوده و بیش از اندازه داغ شود و این‌ می تواند به پورت شارژ گوشی آسیب بزند.

در نظر داشته باشید که کابل و شارژر های فیک، از کیفیت پایینی برخوردار هستند و به راحتی صدمه می بینند. همین طور امکان دارد به گوشی آیفون شما صدمه وارد کنند و باتری آن را دچار اختلال نمایند.

از دیگر معایبی که استفاده از کابل و شارژر فیک دارد، عدم قرار گیری صحیح و محکم سری کابل شارژ با پورت شارژ گوشی است. همین امر می تواند در روند شارژ کردن گوشی اختلال ایجاد نماید.

قیمت کابل و شارژر اصلی آیفون

زمانی که نام اورجینال و اصل به میان می آید، به این معنی است‌ که شما می خواهید‌ محصولی با کیفیت تهیه کنید. اما در این میان، شرکت های تولید کننده فراوانی اقدام به ساخت و تولید این محصول کرده اند که به هیچ عنوان نمی توانند سلامت باتری را تضمین نمایند. زیرا از متریال نامرغوب استفاده کرده اند که می تواند به گوشی آیفون شما آسیب وارد کند.

کابل و شارژر اصلی آیفون
خرید کابل و شارژر اصلی آیفون

به همین خاطر قیمت های متفاوتی دارند. اما همیشه در نظر داشته باشید که هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت. شما برای خرید کابل و شارژر اصلی آیفون، باید مبلغ را نادیده بگیرید تا با گذشت زمان محتمل هزینه تعمیر و یا تعویض باتری گوشی آیفون نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *