سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

سفارش های ثبت شده برای شهرستان، تا ساعت ۱۲ ظهر در همان روز ارسال میشود. بسته به فاصله شهر از تهران حدود ۲۴ تا ۴۸ ساعت از زمان ارسال، کالا به دست مشتری میرسد. سفارش های ثبت شده برای شهر تهران نیز تا ساعت ۱۵ در همان روز ارسال و به دست مشتری خواهد رسید.

آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به چندین روش ممکن است : ۱ – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد.

آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه کالا را میپردازد و در سان سل هزینه های اضافه مانند مالیات بر ارزش افزوده، عوارض و … به مشتری تحمیل نمیشود. ضمن اینکه حتی سفارشات بالاتر از ۴۰۰ هزار تومان، هیچگونه هزینه ای به آن اضافه نمیشود و ارسال کالا از طریق پست و پیک موتوری، رایگان خواهد بود. اما سفارشات با هزینه کمتر از ۴۰۰ هزار تومان، شامل هزینه پیک خواهند شد و لازم به ذکر است در جهت تکریم مشتریان اعم از مشتریان ساکن تهران یا سایر شهرها، هزینه های ارسال کاملا برابر است.

چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

پس از تکمیل سفارش و تایید همکاران بخش فروش بابت ارسال، سفارش در نوبت ارسال خواهد رفت.
سفارشات تهران در ۲ نوبت ارسال خواهند شد: سفارشاتی که از ۵ بعدازظهر تا ۱۱ صبح روز کاری ثبت شوند، بین ۲ تا ۵ بعد از ظهر همانروز تحویل مشتری تهرانی خواهند شد. سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۳ بعد از ظهر نیز ثبت شوند بین ساعت ۵ تا ۷ بعداز ظهر همانروز تحویل در تهران خواهند داشت.
ارسال برای سایر شهرها نیز روزانه ۱بار از طریق پست انجام میشود. سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۱ صبح ثبت شوند، در همانروز با پست ارسال میشود. سفارشاتی که در بعد از ساعت ۱۱ صبح و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده تا پس از هماهنگی ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجعه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “کد خرید ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “وضعیت سبد” اضافه شده، دسترسی داشت.
با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.
گفتنی است این کد از طرف شرکت پست اعلام میشود و فروشگاه این کد را صادر نمیکند. به همین دلیل درباره صحت و سقم این کد مسئولیتی ندارد.

نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟

شرکت سان سل سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد،
خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت SMS پرداخت از طرف بانک مشخص میشود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده میشود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، SMS تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش پشتیبانی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

 

شرایط همکاری با فروشگاه چگونه است؟

سان سل فعلا هیچ شعبه یا نمایندگی در سایر شهرها ندارد و دفتر اصلی آن نیز در شهر تهران است. در شرایط فعلی شرکت سان سل نیاز به ایجاد نمایندگی یا فعال کردن شعبه در سایر نقاط ندارد. در صورت نیاز، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

سفارش کالا در تمامی روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته امکان پذیر است.

چه اطمینانی برای خرید از فروشگاه آنلاین سان سل وجود دارد؟

فروشگاه سان سل دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است. همچنین سان سل با چندین سال سابقه همواره در دسترس مشتریان و پاسخگوی سوالات و مشکلات آنها خواهد بود.

آیا کالاهای موجود در سان سل گارانتی دارند؟

بسته به نوع کالا گارانتی ها نیز متفاوت است. در صفحه مخصوص هر محصول نوع گارانتی آن ذکر شده است. برخی از کالاها ممکن است هیچگونه گارانتی نداشته باشند اما تمامی محصولات مشمول بازگشت ۷ روزه کالا تحت شرایط معین خواهند شد.

چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

 

در صورت تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش، باید چه مراحلی طی شود؟

فروشگاه سان سل همواره سعی در ارائه محصولات با مناسب ترین قیمت دارد. قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار رقابتی و در مقایسه با سایر فروشگاه ها بسیار مناسب است. ضمن اینکه گاهی برخی از محصولات در شرایط ویژه به فروش میرسند که قیمت آنها بسیار پایین تر از قیمت بازار است.

 

قیمت محصولات در سان سل در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

برای تکمیل، تغییر یا انصراف سفارش تا قبل از رفتن سفارش در نوبت ارسال میتوان با همکاران بخش پشتیبانی تماس گرفته تا سفارش اصلاح شود. اما پس از اینکه سفارش ارسال شد (در مرحله ارسال یا پس از تحویل کالا) لطفا با بخش گارانتی فروشگاه هماهنگ شود. در صورت انصراف به دلیل وجود ایراد یا مغایرت ، تمامی مبلغ پرداختی بازگشت داده خواهد شد.

زمان موجود شدن کالاهای ناموجود، چه زمانی است؟

شرکت سان سل با داشتن طیف وسیعی از محصولات، خود را مستلزم میداند که تا حدالمکان موجودی های سایت را افزایش دهد. اما به مرور زمان کالا ها بدلیل عدم تولید یا عدم صرفه اقتصادی موجود نخواهند شد. از همین رو نمیتوان زمان دقیقی را برای موجود شدن کالایی که در سایت ناموجود هستند، اعلام کرد. در این شرایط لطفا از طریق همان صفحه پیگیر باشید و یا از قسمت “به من اطلاع بده” فرم را تکمیل کنید تا در صورت موجود شدن برای شما ایمیل و پیامک ارسال شود. گرچه در اولین فرصتی که کالای درخواستی موجود شود، در سایت قیمت گذاری خواهد شد و امکان خرید فراهم میشود.

هزینه های ارسال چطور محاسبه میشود؟

سفارشات بالای ۴۰۰ هزار تومان بصورت رایگان برای سراسر کشور ارسال میشود. اما به سفارشات زیر ۴۰۰ هزار تومان مبلغ هزینه پست برای شهرستانها و پیک موتوری در تهران اضافه میشود.

 

سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. تحت این شرایط سوالاتی که جوابشان در متن و توضیحات داده شده و یا در سوالات قبلی پاسخ داده شده، دیرتر جواب داده خواهند شد.