تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11)

تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11).یکی از شایع ترین و رایج ترین تعمیرات آیفون 11 اپل (Apple iPhone 11) مربوط به تعویض باتری می‌شود. تعویض باتری تقریبا 1.5 الی 2 سال پس از خرید موبایل و استفاده از آن گوشی موبایل اجتناب ناپذیر می‌شود. در ادامه این مطلب بیشتر در مورد جزئیات تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 و سرویس سانسل در این راستا صحبت می‌کنیم. بنابراین با سانسل همراه باشید.
حدود یک سال از رونمایی گوشی ۲۰۱۹ اپل، آیفون سری ۱۱ ، گذشته است و در این مدت سلامت باتری مانند دیگر گوشی های هوشمند کاهش می‌یابد. اما اینکه تمام گوشی‌ها به یک میزان کاهش یابد طرز فکر اشتباهی است! چرا که سلامت باتری به نحوه استفاده کاربر بستگی دارد.

تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11

اگر اخیرا متوجه شده اید که شارژ باتری تان سریع تر از قبل مصرف می شود یا جدیدا باتری خالی کرده و خاموش می شود، باتری آیفون‌ را باید تعویض کنید. حتی اگر زمان شارژ کردن آیفون طولانی شده باشد امکان دارد باتری شما به پایان عمر خود رسیده باشد.

از مولفه‌های یک کارکرد خوب برای دیوایس شما باتری با کیفیت مناسب می باشد و در بیشتر مواردی که باتری‌های غیر اصلی استفاده می‌شود گزارش شده عملکرد آیفون به شکل بسیار شدیدی کاهش پیدا نموده و گاهی باعث ریست یا رستارت یا لوپ بوت می شود، پس اصل بودن یا نبودن آن تاثیر بسیار چشمگیری بر عملکرد تلفن همراه شما خواهد داشت.

با توجه به حساسیت این موضوع، نه تنها آیفون 11 بلکه تمامی مدل های اپل از نسخه های اصلی این محصول استفاده کنید.

قیمت های کمتری که در سایت های دیگر خواهید دید فقط به این دلیل است که باتری معمولی موجود در بازار می باشد و فاقد گارانتی است.

تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11)
تعویض یا تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11)

بررسی باتری آیفون ۱۱

اپل با افزایش عمر باتری در سری آیفون 11 توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده است. ما در تلاشیم که بهترین و قوی ترین باتری که متعلق به شرکت اپل است را به شما معرفی کنیم.

عمر باتری آیفون 11، حدود 11 ساعت و 16 دقیقه است و ظرفیت میلی آمپر ساعت دارد.

عمر این باتری نسبت به آیفون های قبلی مانند آیفون XR بهبود یافته است. به طوری که در طول 3 ساعت به طور کامل تلفن شما را شارژ می کند، بنابراین شما با تماشای یک فیلم اینترنتی دیگر نگران تمام شدن شارژتان نیستید؛ چرا که فقط 6 تا 7 درصد باتری شما را در عرض نیم ساعت کاهش می‌یابد.

تعمیر باتری آیفون ۱۱ اپل (Apple iPhone 11)

خلاصه مشخصات فنی باتری گوشی آیفون ۱۱ را در قسمت جزییات محصول دنبال کنید.
چرا باید این قطعه تعویض گردد؟
درصد هلث باتری ( کمتر از ۸۰ درصد )
شارژ خالی کردن سریع
خاموش شدن آیفون
باد کردن باتری
قابل ذکر است عمر باتری گوشی های آیفون بین 1 تا 3 سال می باشد و پیشنهاد میشود که هر چند سال یک بار آن را تعویض نمایید.

زمان مناسب برای تعویض باتری آیفون 11 اپل | Apple iPhone 11

قبل از اینکه در مورد جزئیات تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 صحبت کنیم بهتر است کمی اطلاعات در مورد زمان مناسب انجام این کار خدمتتان ارائه دهیم. آیفون 11 از یک باتری لیتیوم یونی بهره می‌برد که ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعتی دارد. قدرت شارژدهی خوب همیشه یکی از ویژگی های اصلی آیفون های اپل بوده و iPhone 11 هم از این قاعده مستثنا نیست. همانطور که پیش از این در مقاله “همه چیز در مورد تعویض باتری آیفون و اندروید ؛ بهترین زمان تعویض“ هم اشاره داشتیم، باتری های لیتیوم یونی به مرور زمان با افت ظرفیت شارژدهی مواجه می‌شود.
نکات مهم در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 | تعمیرات تخصصی آیفون
در تعویض باتری گوشی هایی از قبیل iPhone 11 اپل باید دقت بسیار زیادی صرف شود و به هیچ عنوان نباید از سرویس هر تعمیرکاری استفاده کرد. تعویض باتری از تعمیرات تخصصی آیفون محسوب می‌شود و در انجام آن باید به استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و به دست کارشناسان مجرب صورت پذیرد تا نتیجه لازم را به همراه داشته باشد. مهم ترین نکاتی که باید در تعویض باتری iPhone 11 اپل به آن ها توجه شود شامل موارد زیر هستند:

اورجینال بودن باتری: باتری جدیدی که در آیفون نصب می‌شود باید اورجینال باشد تا کیفیت مطلوبی ارائه کند و بتوان روی عملکردش حساب باز کرد. در مورد این موضوع در ادامه مقاله بیشتر صحبت خواهیم کرد.
تجهیزات و ابزارهای مناسب: آیفون 11 اپل گوشی بسیار حساس، دقیق و ظریفی است و به هیچ وجه نباید در تعمیر باتری آیفون 11 از هر ابزار و روش های سنتی استفاده به عمل آید چون منجر به افزایش استرس و تنش وارد بر دیگر قطعات می‌شود.
کل پروسه فوق عموما در تعمیرات شایعی از قبیل تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 چیزی در حدود 3 الی 4 ساعت زمان می‌برد. بنابراین شما در یک بازه زمانی بسیار کوتاه می‌توانید دوباره از آیفون خود استفاده کنید و شاهد شارژدهی عالی باتری آن مثل روز اولش باشید
تقریبا مهم ترین مسئله‌ای که در تعویض و تعمیر باتری آیفون 11 باید به آن توجه گردد و از وجود آن شرط اطمینان حاصل کرد مربوط به اورجینال بودن باتری می‌شود که در گوشی نصب خواهد شد. متاسفانه پیدا کردن باتری اورجینال آیفون 11 اپل در بازار آزاد کار بسیار دشواری است و اغلب نمونه هایی که گفته می‌شود 100 درصد اورجینال و اصل هستند، در واقعیت اینطور نخواهند بود. بنابراین به هیچ وجه به ادعای هر تعمیرکاری مبنی بر اورجینال بودن باتری که در آیفونتان نصب می‌کند اعتماد نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *